Min vecka

Denna vecka ser ungefär ut såhär.

Måndag: Skola 2timmar, Stationsgympa
Tisdag; Skola 2timmar, Ridning
Onsdag: Skola 3timmar, Crosstraining(låt nu vädret tillåta det!(a) )
Torsdag: Skola 2timmar, Fotografering(våra outfits på våra modeller ska dokumenteras;P), Återträff med 9-klassen på Rudan med pic-nic
Fredag: Idrott, kanske Simma, middag hos Orrekorre (som fyller år på Onsdag, graattisch i förskott)
Lördag: Springa (kör fortfarande med 7km. Har lovat att det ska bli 9,5 till sommaren men det får bli en stund till dess =P) ,
Söndag: Snälla låt det bli en vilodag, inget planerat! Kommer säkert komma upp nånting ändå, oh blä =P


Juste, har fått höra att man ville att jag skulle skriva om hur jag tränar.Vi fårse hur det blir med det. Om jag har tid idag kanske det kommer upp någonting, annars får det vänta =) KRamis!

Kommenteraa råå;)
Postat av: Lo

du hade ju dans imorgon panna!

2008-05-19 @ 13:21:12
Postat av: Anna

svar: Haha jaa jag kom ju på det när jag publicerat inlägget =P

2008-05-19 @ 14:57:15
URL: http://anheny.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0