short update

Hej! Detta blir en snabb update. Tänkte bara berätta lite vad som hänt idag.
När jag kom till skolan började vi städa inför utställningen. Sen gjorde jag ett materialprov jag missat och fick vg på det =) efter det gick jag och min grupp till lite affärer och kollade efter svart A3 papper. (sjukt svårt att hitta! suck) till våran bok som vi ska lämna in.
När vi har dne klar kan jag fota sidorna så ni får se =)
Sen efter det gjorde jag klart mina två sidor till boken med mina outfits, förklaringar, tygprov och inspererande bilder, vart ganska nöjd =) Sen åkte jag hem, nu har jag nyligen ätit och ska sätta mig ute i solen och läsa lite och sen ikväll ska jag träna=) Kram på er!

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0