Stressfaktor 100.

Hej på er!

Idag är det verkligen SY som gäller. Inte bara sy utan sy KLART. För imorgon ska det vara helt klart! Då har min grupp fotografering.. Jag är inte klar med NÅGOT plagg ännu...! Fast har bara en nederkant som ska sys på shortsen, ett resårband ska sys fast och en nederkant ska fållas på klänningen.. Sen har vi ett litet krux till... Min top är inte ens påbörjad! Herregud fy och blä. Iofs tar det nog inte så himla många timmar men ändå är det en del kvar att göra.. hm

Därför har jag inte så mycket tid till att skriva här så ni får titta in imorgon gärna. Juste, imorgon har jag återträff med mig gamla klass, då det blir update på kvällen! Ha det bra hörni, och stressa inte ihjäl er!. (Ett motto som jag får ha överseende med idag kanske.. do'h)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0