Vi hann färdigt!

Yes jag hann klart med mina kläder igår kväll! Sydde o sydde som en tok och äntligen, ja äääntligen är de klara!
Vi hade ju fotografering idag också det gick superbra! Men vi kan ta dagen från början =)

Imorse fick jag gå upp jätte tidigt (ja, innan 7 iaf) och åka till skolan för att hålla mitt svenska tal som jag hade missat förut. Det gick väldigt bra och jag fick mycket bra kritik och fick bland annat hör att min röst var "väldigt skön att lyssna på". Sånt är roligt at höra :) Efter det hade vi mönsterkonstruktion, det var sista lektionen med den kursen och jag var klar med allt man skulle vara klar med så jag gjorde väl ungefär ingenting. Mitt på dagen så åkte vi in mot stan (Jag, Iris, Vanessa och Evelina) och mötte upp Iris kompis Jackie och sedan for vi mot täby galoppfält. Där träffade vi Angelica, Iris andra kompis och så begav vi oss mig Täby Enskilda Gymnasium. Där skulle vi fota våra kläder som vi sytt till våran kollektion i skolan och Iris kompisar skulle vara modeller (plus Evelina som var modell för sina egna kläder). Det gick superbra, alla var jätteduktiga och det var väldigt roligt! Tror det blir bra bilder sen=) När vi får dem kan jag lägga upp de i bloggen!
Fast ni kan få lite tjuvkik på dagen nu ;)

 
5 (med mig också) personer som väntar på en 6e

 
Helt öde station enligt mig, hallå var finns pressbyrån?! =P

 
Smink och Hår fixas ;)

 
fotografering på gång;)

 
Evelina ville lägga beslag på vår lilla smyckessamling ;)

Kommenteraa råå;)
Postat av: Fanny

Åååh, jagahde velat vara där!!

2008-05-24 @ 12:38:54
URL: http://lillad.blogg.se/
Postat av: Anna

svar: Det var superroligt du skulle älskat det =) synd att du inte kundee ;(

2008-05-25 @ 13:34:47
URL: http://anheny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0