Äntligen!

Idag hade jag bara idrott i skolan. Christopher slutade tidigt så han följde med och kollade på min lektion. När jag slutat så åkte vi in till stan och kollade lite, han hade ett presentkort på MQ som han ville bli av med så vi letade efter något bra. Men vi hittade inget så vi gick vidare. Han "försökte handla", som vi sa :P men det gick inte, ha.

Påväg mot tåget längs drottninggatan så blev jag tvungen att gå in på Souk gallerian, tänk om dom skulle ha mina älsklingsskor där på topshop? Jag vågade inte hoppas för mycket, men var ju baa tvungen o kolla! Och vet ni? DOM FANNS, I RÄTT STORLEK också =D Mitt hjärta tog ett litet glädjeskutt.. Sen var de ju bara dedär "lilla" priset.. 1299 kr...
Stog och velade i ett tag.. men äsch, jag jobbar ju lite, så något måste man få unna sig! Sen blev det ju 130 kr billigare med CSN-kortet också, super :)!
Så nu, äntligen äntligen, är de mina.. Välkomna små (eller ja, höga) älsklingar, ni ska få en extra fin plats i garderoben! Puss puss

 

Kommenteraa råå;)
Postat av: Denise

SKIIIIIT SNYYYYGGGAAAAA!:D

2008-11-30 @ 20:32:37
URL: http://deniisebeskow.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0