Lördag

Hejsan! Var bara tvungen att tapetsera om lite i bloggen, blev så sugen nu när det har snöat och allt =)
Nästan så att jag byter design oftare än vad jag skriver inlägg! Hmm.. får bli ändrig på det!

Tänkte ha denna tills december, då får det bli något juligt! Jag älskar julen!

Kan berätta lite om vad som händer idag.
Imorse (eller ja det är ju fortfarande morgon, men för mig som var upp halv 8 känns det som mitt på dagen) så skulle jag på spinning, men när jag vaknade upp så kände jag mig snorig så jag skippade det. Idag tänkte jag fixa lite i mitt rum, byta gardiner, överkast och kuddöverdrag.. Sånt gör jättestor skillnad! Känns som det blir ett helt annat rum.
Ikväll ska jag på 18års fest. Robert (Christophers lillebror) fyller 18 år och ska ha fest i en lokal på skeppsbron för släkt och vänner. Ska bli roligt :-)

Nu ska jag fixa o trixa lite :)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0