GratisBio

Hörni! Jag har blivit medlem på Gratisbio.se , det är helt gratis och man samlar poäng genom att gå in och registrera sig gratis på sidor, klicka in på någon sida eller bara kolla på annonser, busenlekt! Man växlar sedan in sina poäng till biobiljeter eller presentkort! Om man bara ägnar en liten stund åt att klicka lite så kan man lätt samla ihop till 500 kr, helt gratis!
Om du [registrerar dig här] så får du 50p redan från början!


Kommenteraa råå;)
Postat av: Cissi

Haloj syrran!! Jag kopierade din text här, och la till på min blogg också, hoppas det var okej. Jag gick med som medlem, med dig som värvare! :) Kramis

2008-11-16 @ 23:51:22
Postat av: Anna svarar

Javisst:D åhå va roligt:D massa kramar <3<3

2008-11-17 @ 09:16:33
URL: http://anheny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0