Bråttom?



Nu är jag hemma, svettig som bara den!
Varje dag när jag cyklar till skolan så ger jag mig alltid iväg
i sista minuten (dålig vana) så jag får jämt racea med cykeln till tåget.
När jag kommer fram så är jag alltid svettig o får sitta o flåsa.
Men grejen är att när jag ska hem och hämtar cykeln vid tåget så cyklar jag på
i samma fart som om jag hade eld i baken asså!
Jag fattar inte varför jag cyklar i 180km/h hem när jag inte
har någon tid att passa.. Iallafall så varje
dag när jag tar cykeln hem så kommer jag hem
skitsvettig och jätteofräsch, egentligen helt i onödan!

Jag måste lära mig att inte ha så bråttom överallt, man behöver liksom inte komma från A till B på två röda..
Kom på en annan sak som jag gjorde idag som också visar att jag stressar.. Jag var tvungen att hinna med pendeln som gick typ 2 min efter att tunnelbanan kom fram så jag sprang genom hela t-centralen som en galning... Även fast jag slutade mitt på dagen och inte hade bråttom hem?

Stress-anna...






Kommenteraa råå;)
Postat av: Christina

Oj, har du gått och blivit blond? ;)

Det var så länge sedan vi sågs jue :P

Vad ska du göra nu på lördag?

2008-10-06 @ 17:12:01
URL: http://christina08.blogg.se/
Postat av: Anna

Svar: Nää jag har inte gjort något sen sist vi sågs, men jag var utomlands för en månad sen snart och då blektes mitt hår lite så nu är allt i samma färg istället för slingor så det ser ljusare ut hehe, =) Jadu det är nog lugnt, ses :)? kram!

2008-10-07 @ 14:15:35
URL: http://anheny.blogg.se/
Postat av: Christina

Ha ha, vet du vad jag insåg just nu? :P Jag "döpte" mitt inlägg till typ samma sak som ditt! ;) Ha ha, måste gjort det omedvetet eller nåt.

Aja, ja, jag vill gärna ses på lördag! :)

Vi kan ju höras nu i veckan ;)

2008-10-07 @ 16:22:04
URL: http://christina08.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0