under press?

Det är sjukt! Jag har så mycket läxor just nu men jag har två lediga dagar från skolan, igår och idag, perfekt för at ta igen lite plugg.. men det är inte de sjuka, utan det sjuka är att jag inte kan plugga ! Jag försöker läsa engelskan (okej engelskan försöker jag verkligen med men förstår inte utan hjälp=P) Men jag har flera läxor, skriva svenska, plugga till matteprovet och religionsprovet, men jag kommer mig aldrig för att börja.. Jag vet inte varför, jag borde plugga nu så jag inte får stressa sen..

Men jag brukar göra så.. vänta med allt till sista minuten.. ingen jättebra taktik i know men det verkar funka med mig för jag brukar ändå inte komma försent med saker.. men det är inte så bra att spara allt jämt.. Jag jobbar tydligen bäst under press men det vore bättre om jag lyckades med att sätta press på mig själv så jag inte fick stressa sen..

Jaja,, so i guess att det inte blir så mycket plugg för mig idag då..

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0