Fredag!

Matteprovet gick helt okej. Var ju sannolikhetslära, ganska lätt. nästan så man blev orolig på provet att det var för lätt.

Idag ska jag på 18årsfest. Min barndomskompis Mickis har fyllt 18 och ikväll ska hon ha en stor fest på Midgård. Först innan ska hon ha en liten tjejmiddag, senare kommer alla andra dit. Fast först skola! Idag har vi idrott, dans. Denna gång är det Iris som håller i lektionen, det blir Cha-cha. Förra gången var det ju lovisa som ledde Discodans!

jag fårse om jag hinner blogga något senare idag, slutar ganska sent och middagen börjar 6 så har lite bråttom då. Imorgon åker jag och familjen till Katrineholm över dagen, så då skriver jag på kvällen! Ha en trevlig fredag iallafall! Tjao.

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0