Läggdax började för länge sen.

Iallafall för mig, som hade bestämt mig för o sova tidigt idag. Vad hände? Just nu sitter jag här vid datorn, har kollat runt på alla sidor, läst alla bloggar och nu väntar jag bara på att något roligt att se ska ploppa upp rakt framför ögonen på mig. Fast jag har ingen lust att leta efter det. Så det kommer antagligen inte hända? Jag har bara lust att sova. Det skulle vara så himla skönt att sova. Jag vill faktiskt gå och lägga mig, det har jag velat länge nu. Bara att jag orkar inte gå ner för trappan, bortsta tänderna och gå på toa. Det är så svårt att gå o lägga sig nu när inte toan här uppe funkar nu. Man måste sitta och samla kraft jättelänge för att orka pallra sig ner för trappan o sen komma upp. Jag satt ett tag och försökte samla kraft till att orka gå, men ingen kraft kom. Sen kom jag på en annan taktik, vilket var att jag skulle dricka mycket vatten så jag blev kissnödig och blev tvungen att gå ner till toan. Men jag hade inget vatten på mitt rum, inom räckhåll från datastolen så den idéen sket sig totalt. Den taktik jag kör på just nu är att jag sitter här tills jag blir så uttråkad så jag måste här ifrån. Den börjar faktiskt funka. Det enda problemet är att jag blir uttråkad i samma takt som jag blir trött och det liksom jämnar ut varandra så tillslut sitter jag här, sjukt uttråkad och supertrött. Och till vilken nytta?


Herregud. Vilka problem jag har. Nästan värd att få gästa Oprah.
Vet ni? Nu tar jag tummen ur arslet och går banne mig o lägger mig!

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0