Ledig onsdag.

Idag är vi lediga från skolan, och tur är det för då hinner jag plugga matte till imorgon då vi har prov! Igår var vi ju i romme, det var skitkul! Lite trist bara att det var blå himmel o sol hemma när vi hade mulet där. Men vi var glada att det inte var dimmigt iallafall som vi möttes av innan sala.

Idag har jag sjuk träningsverk i nacken eftersom man åker med huvudet vridet neråt i backen när man åker bräda. (Gud va onödig information det där var, varenda jäkel vet väl att man inte åker o kollar upp för backen ^o) hmm ) Och sen så har jag väldigt ont i rumpan för iris o jag krockade igår så jag ramla o slog i rumpan hårt .. Äh går väl över snart =)

Idag ska jag ju plugga plugga plugga matte, fast jag måste också ringa lite samtal och sen ikväll ska pappa o jag övningsköra för på fredag har jag körlektion o jag måste öva lite på hemläxan ;)



Denise och Lovisa i liften bakom oss :)

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0