5 konstiga saker om mig.

# När jag släckt sista lampan i källaren springer jag varje gång upp så fort jag bara kan för jag låtsas att jag blir tagen av monstret annars..

~
# Jag kan gå på toa, tvätta händerna och äta helt utan att använda fingertopparna. (En merit jag fått utav mitt ständiga nagellacksmålande)
~
# Jag har 3 småkuddar i sängen som har en speciell bestämd plats med en funktion, som dom alltid måste ligga på.(en skyddar mot elementet, en ligger över ett litet mellanrum så jag inte råkar ta ner handen om jag vill ligga med armen så och en i hyllan vid sängen så jag inte ska lägga handen på hårda plattan.)
~
# När jag sminkar mig måste jag alltid kolla i två olika speglar som ligger i olika ljus..
~
# Jag äter nästan allitd upp middagsmaten aldeles för fort så jag jämt får ont i magen efter och sedan tycker synd om mig själv. (se förra inlägget)


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0