Att leva snålt.

Jag lovade mig själv nyligen att jag skulle leva snålt ett tag... spara till när jag fyller år o så..Det gick inte så bra i början.. förra veckan köpte jag de dyraste schampot jag någonsin köpt. 429 kr kostade det. Det var ett Torrschampo från Bumble & Bumble.. Ett torrschampoo med brunt puder.. Eftersom jag är brunett så blir det så jobbigt o "skaka" ur allt puder från torrschampo dom har vitt puder (som är vanligast).. Så jag gav mitt Lee Stafford till Fanny som är blondin, och så köpte jag nytt på NK till mig :) Det är superbra!

Som sagt, det finns på NK för 429;-


Men nu efter detta har jag bestämt att jag ska leva snålt! och denna gång ska jag hålla det.

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0