Jag är inte den som klagar...

Jäkla jäkla.... jag orkar inte känna såhär nu! Bläää..
Precis när jag skrev detta kom jag på en situation som händer då och då hemma:


Ibland hemma får jag för mig att jag är nog den som är tacksammast i familjen, jag är nog den som klagar minst, den som hjälper till mest.. Då kan jag slänga ur mig "Jag är ju inte den som klagar.." Kanske när familjen sitter samlad framför TVn eller något. Då får jag 3 ansikten som bara skrattar mig upp i ansiktet!?  Hur kan dom göra det! Jag klagar aldrig..... förutom när jag får ont i magen efter maten (men hallå kan jag hjälpa det eller), eller när jag får så ont i benen om jag glömmer stretcha efter träning.. eller när jag inte har något o göra... eller när jag måste göra något jag inte vill... eller.... ja, det finns några gånger.. Men dedär klagar väl alla på? räknas det ens?

Jag tycker iallafall att jag klagar lite.. Iallafall när jag "bestämt" mig för att inte klaga. Om jag bestämmer mig nu att jag inte ska klaga.. Då är jag ju inte den som klagar eftersom jag har inte klagat  sen jag bestämde mig för o inte klaga ..? right? Och nu vill jag inte höra någon säga att den inte förstår min teori här!





Kommenteraa råå;)
Postat av: Christina

Jag har typ ett likadant halsband som du har på bilden ;)

2009-01-21 @ 20:49:54
Postat av: Anna svarar:

jahaa xD

2009-01-25 @ 20:59:42
URL: http://anheny.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0