Man måste bli trött för att bli pigg?

Det är det som är det jobbiga. Om man är trött måste man göra någonting, röra på sig, tänka.. för att bli pigg. Och när man gör det så blir man trött igen innan man blir pigg. Iallafall så är det tröttsamt o göra något.
Jag svamlar. För att jag är trött. Uuuh.. -.-

Den första metoden jag försökte med idag var att gå ut o gå en promenad. Skönt att få frisk luft men så fort man kom hem igen så kändes soffan så frestande o däcka i, så...

Sen har jag försökt o vila så mycket så man inte orkar vila längre. Så jag har vilat massa massa o efter det kunde jag inte riktigt ligga still men jag var ändå lika seg så jag inte orkar göra något.

Min tredje metod blir nu att lyssna på bra musik.. Varför tänkte jag inte på det från början egentligen? Redan efter en låt nu känner jag mig lite piggare o till och med sugen på o dansa.. Det är konstigt hur man kan bli så trött av ljud, men samtidgt så pigg? Att ligga i soffan o lyssna på TVn är de bästa sömnmedlet för mig, och så blir jag pigg utav att lyssna på musik som jag tycker om...

Såå.. rubriken kanske inte stämmer...

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0