Måndag.

Just nu vill jag bara skriva skriva skriva o berätta allt men jag kan inte! Så idag får bloggen handla om något som inte har med mig o göra idag..

Jag hatar vädret ute nu! Snön försvinner men det är ändå sådär kyligt så innan den försvinner bort så smälter den ihop till is så det blir svinhalt, och sen så blir det pölar ovanpå isen så man går o plaskar samtidigt som man försöker hålla balansen.. För man vill ju verkligen inte ramla och bli badad..
Längtar verkligen till Idre och riktig snö! Jag måste få ha min vecka där i riktig vinter innan jag kan börja välklomna våren sen..
När man var liten så var ju inte vintern såhär? Vi har massor med filmer på oss när vi var små o byggde snökojor i en halvmeter snö typ.. Sen när var de så mycket snö egentligen?.. O Snön på julafton har tagits ifrån oss också! iallafall är i stockholm =( Jag vill ha mycket snö på vintern och mycket sol o värme på sommaren!



Såhär ser det ut utanför mig.. Gud så trist! Is och slask på hela uppfarten och så är de sådär rått i luften, blött o dimmigt..


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0