Eyes.

Tänk va skönt om man slapp prata. Tänk va skönt om alla bara förstod vad man menade genom blickar. Ibland går ju det.. men inte med allt.. Jag tror till exempel ingen skulle förstå om jag försökte säga "Jag vill ha glass med kolasås" genom en blick..

Men! Ibland önskar man att inte ögonen och blicken avslöjade så mycket..
Jag tycker själv att jag är ganska bra på att ljuga med blicken. Jag kan se glad ut fast jag är ledsen till exempel, jag kan se intresserad ut när jag egentligen inte alls lyssnar.. sånt där.. Men det finns en person som nästan alltid kan se igenom mig, och mina fejkade blickar (hur bra jag än tycker dom är!). Hon ser direkt om det är något.. det känns bra, men ändå känns det jobbigt för ibland vill man inte dela med sig av allt.

Hon ser allt, direkt! Och om det verkligen är något jag vill dölja så känns det så jobbigt att säga emot, när vi båda vet att det är fel.

Kram,


 


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0