början på en bra tisdag

God morgon! nu har jag inte skrivit på ett tag.. anledningen varför behöver vi inte gå in på. Vi kör bara tycker ja!

Idag är det tisdag och jag är ledig från praktiken.

 Just det! Jag har ju praktik nu! Det kan jag berätta om.

Just nu praktiserar jag hos modedesignern Bea Szenfeld



Jag började för 2 veckor sen och första veckan fick vi vara med och plåta med Micael Bindefeld! Det var roligt! Han var kanske lite divig.. men ena dagen så bjöd han faktiskt på semlor!


Men som sagt. Idag ska jag iallafall vara ledig från praktiken.. för jag ska nämligen till Gillingebanan och göra riskutbildningen! Nu är mitt körkort på gång! Jag ska fixa det innan sommaren! Det är mitt mål!
Jag är lite nervös för idag.. tänk om jag inte klarar det ? Iofs så klarar nästan alla det.. men då vore det nästan typsikt ifall jag skulle faila på det..

Jaja det går nog bra!


Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0