Gillingebanan avklarad!

Jag känner mig faktiskt duktig. Jag känner mig duktig dels för att jag hann med ridningen idag äntligen.. men mest för att jag avklarat halkbanan på gillinge! Det var superroligt! Jag vill bara dit igen o köra mer, bromsa mer o sladda mer! Men det känns skönt att ha gjort det, känns som ett steg närmare körkort! Och på torsdag kommer jag ytterligare ett steg närmare, för då ska jag på Risk-ettan, alltså kursen som man måste gå om alkohol m.m. Sen är det bara att plugga plugga plugga och köra köra köra och sen klara proven! Gud så jag längtar!!




Imorgon så är det tillbaks till praktiken som gäller. Jag vet inte riktigt vad som kommer hända imorgon, inväntar sms från bea om vilken tid vi börjar.. Det skulle vara skönt att sluta tidigt imorgon.. även om jag inte tror det kommer bli så, för jag anar att vi ska sitta o göra en pasta-klänning imorgon... (ja en klänning i pasta) .. och det kommer inte gå särskillt snabbt..


Nä men nu ska jag ner och duscha och äta för kommer precis från ridningen, som för övrigt inte gick så smärtfritt. Har blåsor på händerna av den elaka vilden. Men men, life is a bitch, sometimes!

Hörs hörni! ♥ Kram

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0