Söndag

Idag har jag jobbat på tyggrottan. Det var första gången i mitt liv som jag jobbade på en helgdag. Jag överlevde. Det var faktiskt ganska mysigt. Jag kände av att kunderna va på sånt där helg-humör, dom strosade runt i butiken o var trevliga o inte så himla stressade. De kändes som jag också var ledig o bara gick o hängde i butiken i några timmar.. Så borde det alltid kännas att jobba!!

Nu sitter jag o väntar på mat. Middag. Maaaaat....hungrig!

Well, igår var jag i stan! Hittade ett presentkort på topshop som jag inte använt, så jag tog med det men jag hittade inget att använda de på.. Better luck next time.

Nu börjar det lukta mat.. måste gå till köket o be dom skynda sig lite.

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0