nästan frisk

Nu känner jag att jag nästan är frisk. Åkte till vårdcentralen i lördags(?) o fick nån penicillin. Så snart skare väl vara bra!
Måste bara inflika att jag åkte till vårdcentralen för att jag hade ont i halsen o knappt kunde svälja. Då ger de mig penicillin i de största tabletterna de kunde hitta, säkert bara för o jävlas! Dom är riktigt humoristiska dom där jävlarna på sjukan! Ha-ha-ha. Kul

Men nu så, nu mår jag bätte! Tänkte faktiskt gå till skolan idag men när jag vaknade så hade jag sådär ont i bihålorna o var svullen under ögongen. Så jag tog en vilodag idag för att bli helst frisk o så ska jag gå imorgon.

Tänkte visa mina fina naglar som jag fixade igår!


sorry att det är lite suddigt! o så kom jag på att man är ju en kille om man kollar på sina naglar sådär, så jag var tvungen att lägga upp en korrekt tjej-nagel-bild också.



Så! det blev lila toppar och vita stjärnor på!

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0