nu är det höst!

Nu är det faktiskt höst för jag har gått o fryst hela dagen!
Iofs så har jag varit ganska varm på eftermiddagen, har legat o fryst under ett duntäcke med alla kläder på. Kanske man åkt på den där svininfluensan? När jag vakna imorse så hade jag ont i halsen o det har bara blivit värre o nu har jag inte kunnat äta någon middag för att det gör så ont att svälja!.. Om det blir värre imorgon får jag gå o kolla mig!

Idag har vi skissat hela dagen i skolan


eller hela och hela, hade bara en lektion på 3,5 timme.
Vi skissade line-ups till vår nya kollektion, ganska roligt faktiskt!


Nu måste jag återgå till att knapra alvedon och halstabletter!
Imorgon är det jag som är frisk minsann! Chao

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0