sjuk

Nepp, frisk blev jag inte idag! Har jätteont i halsen, kan knappt svälja. Går runt o är tung i kroppen o pendlar mellan feber och inte feber hela tiden. Inte kul!
Så jag är alltså hemma idag från skolan.. Konstigt att man kan gå långa dagar i skolan o önska att man hade lite feber o fick ligga hemma under ett varmt täcke, sen när man är sjuk då vill man inget annat än att bli frisk o gå till skolan.. suck!

Nu sitter jag här, klockan är typ halv 3 på eftermiddagen o jag är hungrig men kan inte äta något! Jag är hungrig, men så fort jag försöker äta något så tappar jag aptiten för att det gör så ont att svälja.. sen börjar det om igen efter en stund. en ond cirkel!

Snälla gör mig frisk nu!

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0