Alla hjärtans dag

Är det idag och jag började dagen med att gå upp före emil och laga amerikanska pannkakor till frukost. Så satt vi i sängen och åt, jättemysigt! Efter frukosten så gick vi ut på en promenad, som både jag o emil var helt slut efter, eftersom det är så jäkla jobbigt att gå på vägarna nu när det kommit ny snö som bara fötterna glider runt på! När vi kom in slängde vi oss på soffan o tittade på film som jag spelat in från när vi var på Teneriffa i höstas, och drömde oss bort en stund.

Så jag har haft en supermysig dag! Nu ska jag strax åka till Emil o käka middag o förmodligen kolla på vänner hela kvällen. Eller nej vänta! En annan del av köping är ju ikväll! Det får man inte glömma! 20.30 på 4an!

Vi hörs!!



Just det! Jag fick en jättefin ros av emil och presentkort på spa pedekyr behandling! :D

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0