Ben & Jerry

Igår innan vi skulle åka hem till älsklingen så svängde vi förbi coop. Vi kom därifrån med en Ben&Jerry's och en Häägendaz och så åkte vi hem o satte på en rulle. När mindre än halva filmen hade gått hade jag ätit upp HELA min glass. En halv liter. Jag brukar faktiskt äta hela glassen åt gången, så jag tänkte att det klarar jag väl nu med. Men jag fick så himla ont i magen att jag nästan kunde höra magsäcken gråta för att den blivit så fullproppad. Jag kunde knappt röra mig på 45 min.
Jag måste lära mig att sluta äta när jag ät mätt. Men det är svårt med Ben&jerrys! För när man kommit till halva så har det blivit ganska smält och krämigt och då vill man inte riktigt frysa in den igen för då blir den aldeles isig när man ska äta den igen och det är inte så gott. Tuff call.

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0