bloggen krånglar

två dagar i rad så har jag skrivit ett inlägg, tryckt på Spara&publicera o så har inlägget bara försvunnit! jag orkade inte skriva om det igen så jag lät det bara vara. Men nu ska det väl funka, hoppas jag!

Idag är det skitkallt ute! Det har dessutom snöat ännu mer inatt så det är precis så att man behöver skotta igen. Suck! När ska det räcka med snö? Det är bra som det är nu tycker jag. Snön kommer ju aldrig lyckas smälta bort till sommaren! Den kommer ligga där o inte förns det är sommarvärme kommer den smälta, o då sker det i raketfart så vi får världens översvämning och allas gräsmattor kommer förvanldas till träsk! Hur ska moder jord klara detta?..

Det är fredag idag vilket betyder snart helg! Wiie. Mor o far är borta i helgen vilket betyder att vi får laga mat själva *hjälp!* (ja, jag är 18 år).  Tänkte laga stekt kassler med bea och pommes! Hoppas pojkvän och lillasyster blir glada!

Juste! Jag har sytt en del, tänkte knäppa kort o lägga upp i bloggen. Fårse om jag hinner det i helgen!






lägger upp en bild på min snöiga-i-behov-av-skottning-uppfart!

Vi hörs!

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0