Lördag

Ikväll blir det bara att ta det lugnt. Emil är på Thåström och jag ska träffa en barndomsvän o vi ska ha en.. ta-hand-om-kroppen-kväll kan vi kalla det! Vi ska göra ansiktsmask, bada fotbad, fixa naglara.. O kanske bada bastu! Very nice.

I julklapp så fick jag ett paket från Eleven.se med Revitalash! Det är en ögonfransnäring i form av en genomskinlig eyeliner som man stryker på på ögonlocket innan man ska lägga sig på kvällen. Nu har jag använt den i princip varje kväll efter julafton och jag börjar märka stor förändring! Ögonfransarnas livslängd är ungefär 3 månader lång så snart har jag använt den en hel "frans-cykel" (om man kan säga så) och jag är supernöjd! Jag tror jag har någon "före bild" på lillesyrrans kamera, ska försöka knäppa en "efter bild" så ni får se skillnaden.



Revitalash går att köpa på NK tror jag men det blir lite billigare om man beställer från internet. Den ligger på ungefär 1000-1300 kr.

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0