Nu är jag trött på att frysa

Idag har jag frysit o frysit o frysit. Det tar aldrig slut liksom. Dag in o dag ut går jag o fryser. Jag har alltid på mig långkallingar nu för tiden och minst två tröjor och varma sockor. Ändå fryser jag. Varje gång jag ska iväg så fasar jag för att sätta mig i den kalla bilen o hacka tänder. Vi har iofs rattmuff men det hjälper inte speciellt mycket mer än för kalla händer..
Jag längtar verkligen efter värmen! Tänk på sommaren när man kan gå runt i linne UTAN att frysa. Idag är det verkligen omöjligt för mig att förstå. Inte ens när jag sitter varför en varm brasa slutar jag att frysa. Varje gång jag går o lägger mig så värmer jag min vete-säck och kramar den hårt, hårt när jag ska somna.



Tänk att kunna gå sådär lättklädd utomhus!

Kommenteraa råå;)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0